Alla inlägg den 30 september 2009

Av Hanna Edström - 30 september 2009 21:24

Inatt fick Wille sova mellan mig och Emil för första gången på väldigt länge.

Han vaknade flera gånger och grät så då tog jag in honom till oss så han fick

känna sig trygg. Verkade som att han hade mardrömmar. Tycker så synd om han

då det blir så där. Hoppas det blir lugnt inatt.


Idag for jag och Wilmer till stan. Vi hämtade upp moster Hilda på skolan och

sen for vi på badhuset, självklart hade dom stängt! Blev så less. Så vi for och

fikade ist. Sen for vi på kläddax. Köpte ett par pax vinterskor till Wille. Jätte söta.

Efter det for vi och lämnade av Hilda på skolan igen.


Jag och Wille for hem. Busade en massa och gick sen en långpromenad med Tanni.

Han tycker det är så roligt att  vara vaken i vagnen och kika på allt runt i kring.

När vi kom tillbaka fick Wilmer mellis. Sen gick vi in till tvrummet och lyssnade på

hans barnkammarbok. Han älskar den:D

Vid halv 4 kom Emil hem. Vi gjorde mat och Wilmer hoppade i säng en stund.

Sen for jag och Wilmer till momma och moffa medans Emil for upp till Flo och

fixade med några lister.

Sen kom han och drack kaffe med oss. Sen for vi hem och såg på Idol.

Emil är så himla duktig och fixar här hemma. Det kommer att blir så

fint när det blir klart. Nu ska vi hoppa i säng. Hej hopp.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards