Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Stackare

Av Hanna Edström - 13 mars 2010 19:47

Hej. Nu var det länge sen jag bloggade igen. Känns aldrig som att det finns någon tid över för det. Men nu är det lugnt på jobbet så då kan jag skriva några rader.


Som dom flesta nätter nu dom senaste veckorna har Wilmer varit vaken lite titt som tätt och gallskrikit. Helt otröstlig. Börjar fundera på någon allergi.

Har provat nu några dagar att låta bli att ge honom mjölk till måltiderna men har inte märkt någon skillnad. Han bajsar också jätte löst ca: 10 ggr om dagen. Även på nätterna ibland. Han har även typ sura uppstötningar som luktar väldigt illa.


Skall till läkarn på Tisdag så då skall jag ta upp detta. Men huvudorsaken till att vi skall dit är för hans jobbiga exem som kliar. Han kliar sönder sig om han är utan kläder. Så det går knappt att byta blöja, för då är han där och kliar så det börjar blöda. Det är så fruktansvärt synd om honom. Men vi har ju träffat läkare tidigare som har sagt att exemen växer bort, men han skall ändå inte behöva stå ut med klådan.


Vissa nätter då det är extremt jobbigt har vi gett han tavegyl som vi fick förut, men det hjälper ju bara för stunden. Sen har vi även provat typ ALLA salvor som finns känns det som, och ingen har hjälpt honom.

Så jag hoppas verkligen vi får remiss till hud i Sundsvall. Annars ska dom få sen en väldigt arg MAMMA!


Idag har vi varit hos mamma och pappa och fikat. Min farmor och hennes bror och fru var där och hälsade på. Dom träffar man inte så ofta eftersom farmors bror och fru bor i Luleå. Och dom hade sån söt liten hund som Wilmer var på exakt hela tiden. Men det tyckte han bara var roligt. Han var van vid barn.


Efter fikat så for jag på jobbet. Började 14 och slutar 22.

Emil Wilmer, mamma och pappa for ner till min mormor som fyller 73 år idag :) Jag firar henne till veckan då jag är ledig.


Nu skall jag fortsätta jobba. Hej hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Edström - 30 april 2010 16:55

Då har man två dagar kvar att jobba. Känns sådär. Men sammtidigt så kanske det var bra så jag kommer någonstans här i livet. Nu har jag bestämt att jag skall satsa på att komma in på sjuksköterskeutbildningen som startar våren 2011.   Har även få...

Av Hanna Edström - 15 april 2010 22:32

    Sötnosen :)     Vackra Tindra   Mamma och Wille   Äntligen fick vi till en ganska bra bild på dom tillsammans :)   Jullan och Wilmis badar :)       Wille i sin fina jacka och nya mössa <3   Orkar inte bl...

Av Hanna Edström - 6 april 2010 14:23

Jag förstår inte. Har haft ont i magen sen i Söndags morse. Ingen matlust eller nånting. Iof så är det ganska bra eftersom jag alltid äter mer än vad jag behöver.. haha. Men det har jag ju alltid gjort. Är inte ens sugen på godis. Synd att inte snuss...

Av Hanna Edström - 25 mars 2010 13:44


     Hann inte skriva nåt igår. Men då var det Tindras 3 års dag :) Skickade ett fint mms till henne med en tårta. Längtar tills du kommer och hälsar på och det gör Wilmer också! Hoppas du hade en fantastisk dag. Ses snart och då kommer du f...

Av Hanna Edström - 22 mars 2010 20:35

Wilmer älskar fotboll precis som mamma.   Alma så glad :)     Tror det mest var Alma som både njöt av att åka och dra.       Sötnosar :)   Hej. Igår såg vi några nya prickar på Wilmers kropp. Först tänkte man ju att det kun...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards