Alla inlägg under februari 2010

Av Hanna Edström - 17 februari 2010 18:33

Hej. Har inte bloggat på länge igen.. Jag vill så gärna hinna skriva varje dag men det hinns tyvärr inte med.


Idag vaknade Wilmer 6. Urs jag var så himla trött imorse. Slutade jobba 00 igår så jag kom ju inte i säng förns 1. Och sen upp 6. Det är helt galet. Försökte sova en stund idag men så dum som jag är så dammsugade jag hela huset och gjorde en massa annat ist. For på dagis vid halv 10 och hade samtal om Wilmer med en av personalen på dagis. Allt gick super bra för våran prins. Härligt att höra. Han verkar trivas jätte bra. Så skönt att känna sig trygg.


Sitter nu på jobbet och chillar. Lugnt med samtal just nu.

Imorgon är jag ledig. Så skönt. Då ska jag och Wille vara hemma och mysa en massa och självklart ta en pulktur. Som han älskar. Och sammtidigt får ju Tanja en prommis.


Sen imorgonkväll har jag träning. Så otroligt roligt med fotboll. I love it!

Skulle vilja träna jämt, men det hinns ju inte heller med tyvärr.


jaja. ska väl fortsätta anstänga mig :p haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards