Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Graviditeten.

Av Hanna Edström - 13 januari 2010 07:36

När fick du reda på att du var gravid?

Den 9 Februari 2008
Blev det en chock?

Nej, det var planerat.

Hur gammal var du då?

20 år.

Hade du mkt halsbränna?

Nej inte alls.

Spydde du mkt?

1 gång.
Hade du mkt foglossning?

Ja tyvärr jätte mycket på slutet.
Ditt sf-mått som störst?

36 cm.

Har du fått bristningar?

1 tror jag, men den såg jag efter förlossningen. 

Trodde du att det var en pojke el flicka?

Både jag och Emil trodde att det var en flicka.

Vad hoppades du på?

Ett friskt barn.

Gick du över tiden?

Nej.

Födde du för tidigt?

Ja i vecka 38 +3.

Hur var förlossningen?

Själva förlossningen gick jätte bra.
Blev du sydd?

Nej.

Dragen med sugklocka?

Nej.

Hur många var inne i förlossningsrummet?

2 barnmorskor och Emil.
Hade du någon kära med dig?

Ja, Emil.

Vilken sjukhus födde du på?

Sollefteå sjukhus.

Hur stor var bebisen?

2805 g och 50 cm lång.

Vad fick den heta?

Wilmer.

Var allting värt det?

Wilmer är värt allt!.

Vill du ha fler barn?

Ja många fler.

 
 
MammaIda

MammaIda

13 januari 2010 09:27

Önskar denna grav. var över nu för jäklar vad less jag är, denna gång fungerar jag inte alls ihop med hormonerna och är ju värre än en satkärring - stackars tobbe alltså :)

Såg bulan på Wille igår, stackarn!
Tur att det gick bra för honom , fick mig världens gokram av honom iaf :)

Kram!

http://www.juliasmammaida.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Edström - 30 april 2010 16:55

Då har man två dagar kvar att jobba. Känns sådär. Men sammtidigt så kanske det var bra så jag kommer någonstans här i livet. Nu har jag bestämt att jag skall satsa på att komma in på sjuksköterskeutbildningen som startar våren 2011.   Har även få...

Av Hanna Edström - 15 april 2010 22:32

    Sötnosen :)     Vackra Tindra   Mamma och Wille   Äntligen fick vi till en ganska bra bild på dom tillsammans :)   Jullan och Wilmis badar :)       Wille i sin fina jacka och nya mössa <3   Orkar inte bl...

Av Hanna Edström - 6 april 2010 14:23

Jag förstår inte. Har haft ont i magen sen i Söndags morse. Ingen matlust eller nånting. Iof så är det ganska bra eftersom jag alltid äter mer än vad jag behöver.. haha. Men det har jag ju alltid gjort. Är inte ens sugen på godis. Synd att inte snuss...

Av Hanna Edström - 25 mars 2010 13:44


     Hann inte skriva nåt igår. Men då var det Tindras 3 års dag :) Skickade ett fint mms till henne med en tårta. Längtar tills du kommer och hälsar på och det gör Wilmer också! Hoppas du hade en fantastisk dag. Ses snart och då kommer du f...

Av Hanna Edström - 22 mars 2010 20:35

Wilmer älskar fotboll precis som mamma.   Alma så glad :)     Tror det mest var Alma som både njöt av att åka och dra.       Sötnosar :)   Hej. Igår såg vi några nya prickar på Wilmers kropp. Först tänkte man ju att det kun...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards