Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

För lugnt

Av Hanna Edström - 16 mars 2010 12:59

Sitter på jobbet. Började 11 idag. Jag har tagit 2 samtal sen dess.

Det är många som fått gått hem idag om dom velat eftersom det inte ringer nåt.

Men eftersom vi har läkartid 15 så ska jag ändå iväg snart. Sen tillbaka.

Hoppas att det ringer lite mer i eftermiddag, för jag blir tokig.

Har kollat typ alla sidor nu. Så vad ska man göra?


Jag hoppas verkligen att vi får en remiss på hud nu, så dom får kolla på honom ordentligt. Natten var väl helt ok. Han vaknade nån gång och skrek men sen var det bra. Sen ville han kliva upp redan 7 och jag som inte somnade förns 1 inatt eftersom jag slutade 12. Men sånt får man ta. Får sova i helgen ist. Då brukar jag och Emil turas om så jag får sova en dag och Emil den andra. Sönt :)


Har suttit och googlat lite på barn eksem, men jag hittar inga som är lik Wilmers.

Jag tror på någon slags allergi iaf. Varför skulle han annars vakna på nätterna och ha ont i magen?

Jag förstår inte varför dom små skall få ha så stora bekymmer. Skulle hällre ta ekemen själv så han skulle slippa!


Imorgon blire badhuset med Jenny :) Wilmer som inte badat på så länge. Han älskar det verkligen.


Har inte så mycket mer att skriva faktiskt. Hej hej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Edström - 30 april 2010 16:55

Då har man två dagar kvar att jobba. Känns sådär. Men sammtidigt så kanske det var bra så jag kommer någonstans här i livet. Nu har jag bestämt att jag skall satsa på att komma in på sjuksköterskeutbildningen som startar våren 2011.   Har även få...

Av Hanna Edström - 15 april 2010 22:32

    Sötnosen :)     Vackra Tindra   Mamma och Wille   Äntligen fick vi till en ganska bra bild på dom tillsammans :)   Jullan och Wilmis badar :)       Wille i sin fina jacka och nya mössa <3   Orkar inte bl...

Av Hanna Edström - 6 april 2010 14:23

Jag förstår inte. Har haft ont i magen sen i Söndags morse. Ingen matlust eller nånting. Iof så är det ganska bra eftersom jag alltid äter mer än vad jag behöver.. haha. Men det har jag ju alltid gjort. Är inte ens sugen på godis. Synd att inte snuss...

Av Hanna Edström - 25 mars 2010 13:44


     Hann inte skriva nåt igår. Men då var det Tindras 3 års dag :) Skickade ett fint mms till henne med en tårta. Längtar tills du kommer och hälsar på och det gör Wilmer också! Hoppas du hade en fantastisk dag. Ses snart och då kommer du f...

Av Hanna Edström - 22 mars 2010 20:35

Wilmer älskar fotboll precis som mamma.   Alma så glad :)     Tror det mest var Alma som både njöt av att åka och dra.       Sötnosar :)   Hej. Igår såg vi några nya prickar på Wilmers kropp. Först tänkte man ju att det kun...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards