Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Jobbet..

Av Hanna Edström - 14 mars 2010 19:25

Sitter på jobbet och har väldigt väldigt tråkigt.. Det kommer typ inga samtal.

Har kollat igenom nästan alla sidor som går och nu finns det inget att göra.

Blir galen snart. Sitter och kollar lite kläder som jag skall beställa till Wilmer.

Har hittat ett par as snygga pumaskor som han skall ha till sommaren.

Svårt bara med storleken. Eftersom dom växer så fort. Men jag tror att 24 kommer att vara ganska bra. Han har 22-23 nu.


Idag har vi inte gjort mycket. Jag och Wilmer gick igenom hans baby kläder och sorterade dom i påsar med storleken skriven på, medans Emil var nere i källaren och städade. Lätt om man skulle få en bebis senare och bara plocka ut så ist för att måsta gå igenom alla kläder.

Wilmer var så duktig och hjälpa till. Mammas gokille :)


Vid 12 tiden for vi till Berit och Bosse och fikade. Emil for upp till flo och målade lite lister och sånt till matsalen/vardagsrummet.

Skall lägga ut lite bilder senare på hur det har sett ut och hur det ser ut nu.

Det blir så himla fint. Supernöjd.


Köket blev väl inte så vidare bra, men det tänkte vi fixa till sommaren.


For iväg på jobbet vid halv 2 medans Wilmer stannade kvar hos farmor och farfar.

Dom har ju blivit så duktiga och börjat med gi-metoden. Hade gärnat velat det jag med, men då blir det ju till att laga 2 middagar ibland och det orkar jag inte.

Tror inte jag behöver det heller. Håller min vikt bra. Visst kan väl magen bli lite smärtare men det ordnar sig :p


Nu ska jag väl fortsätta med att kika barnkläder och möbler..

Hej då så länge.


Här är en bild på Emil och Wilmer från i somras.

Dom är ju dom vackraste jag sett!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Edström - 30 april 2010 16:55

Då har man två dagar kvar att jobba. Känns sådär. Men sammtidigt så kanske det var bra så jag kommer någonstans här i livet. Nu har jag bestämt att jag skall satsa på att komma in på sjuksköterskeutbildningen som startar våren 2011.   Har även få...

Av Hanna Edström - 15 april 2010 22:32

    Sötnosen :)     Vackra Tindra   Mamma och Wille   Äntligen fick vi till en ganska bra bild på dom tillsammans :)   Jullan och Wilmis badar :)       Wille i sin fina jacka och nya mössa <3   Orkar inte bl...

Av Hanna Edström - 6 april 2010 14:23

Jag förstår inte. Har haft ont i magen sen i Söndags morse. Ingen matlust eller nånting. Iof så är det ganska bra eftersom jag alltid äter mer än vad jag behöver.. haha. Men det har jag ju alltid gjort. Är inte ens sugen på godis. Synd att inte snuss...

Av Hanna Edström - 25 mars 2010 13:44


     Hann inte skriva nåt igår. Men då var det Tindras 3 års dag :) Skickade ett fint mms till henne med en tårta. Längtar tills du kommer och hälsar på och det gör Wilmer också! Hoppas du hade en fantastisk dag. Ses snart och då kommer du f...

Av Hanna Edström - 22 mars 2010 20:35

Wilmer älskar fotboll precis som mamma.   Alma så glad :)     Tror det mest var Alma som både njöt av att åka och dra.       Sötnosar :)   Hej. Igår såg vi några nya prickar på Wilmers kropp. Först tänkte man ju att det kun...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards